کابین های پان - PAN cabins - سانیکث
کابین های پان - PAN cabins -1

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. کابین های پان – PAN cabins کابینهای اجاره ای هستند که مخصوص مشتری PAN-tretopphytter ساخته شده اند. این پروژه در منطقه جنگلی شرقی نروژ به نام فینسکوژن واقع شده است. کابین ها به عنوان یک پاسخ به خواست و دید مشتری در مورد داشتن معماری منحصر به فرد با پیوند تقریباً اساطیری با مکان، چشم انداز و جنگل های نوردیک ساخته شده اند. کابین ها با ویژگی عقب نشینی برنامه ریزی شده اند که امکان اقامت راحت همه را در وسط طبیعت وحشی نروژ فراهم میکند.

کابین های پان - PAN cabins -4
کابین های پان - PAN cabins -3
کابین های پان - PAN cabins -2

کابین های پان – PAN cabins

کابین ها با ساختاری از استیل باریک ساخته شده و ارتفاع آن از سطح زمین به ۸ متر میرسد. هر کابین با چهار خرپا به منظور مراقبت از کلیه بارهای باد و سازه، ۶ متر پایین تر از بستر زیر کابین ها به حالت تعلیق در آمده است. کابین ها دارای یک اشکوب بوده که شامل یک تخت دونفره است. در طبقه اصلی، یک آشپزخانه و یک اتاق نشیمن کوچک با شومینه وجود دارد. در وسط، یک حمام کامل گرم با دوش و توالت آب وجود دارد.

کابین های پان - PAN cabins -5

دو مبل دائمی را به راحتی میتوانید به تختخواب تبدیل کنید. حتی دو تخت دیگر هم وجود دارند که درون دیوار های داخلی در کابین ها یکپارچه شده اند. درمجموع میتواند شش مکان کامل خواب وجود داشته باشد. ساختمان های مرتفع به عنوان یک پایگاه امن برای زندگی مدرن و کنترل شده تبدیل شده اند، همانطور که در ذهن ما از زندگی شهری تداعی شده است، اما با تمام نیرو اسطوره های نوردیک را تداعی کرده و توسط جهان مرموز جنگل احاطه شده است.

مطلب پیشنهادی: ۱۷ هتل و کابین در طبیعت

کابین های پان - PAN cabins -8
کابین های پان - PAN cabins -7
کابین های پان - PAN cabins -6
کابین های پان - PAN cabins -11
کابین های پان - PAN cabins -10
کابین های پان - PAN cabins -9
کابین های پان - PAN cabins -14
کابین های پان - PAN cabins -13
کابین های پان - PAN cabins -12

منبع مطلب کابین های پان – PAN cabins

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × 4 =

فهرست