پرتفوی معماری و ارائه ۷۴ پورتفوی استثنایی

پرتفوی معماری و ارائه 74 پورتفوی استثنایی - سانیکث

مهارت های فنی: بررسی کنید. محتوای بصری منسجم: بررسی کنید. ورودی شخصی متمایز در پروژه ها و طراحی نمونه کارها: بررسی مجدد.

اگرچه بحث و گفتگو ها و مطالب آموزنده میتواند تا حدودی روشنگر باشد، اما توانایی برای ارائه حس منحصر به فرد از سبک متقاضی است که باعث میشود یک برنامه ممتاز گردد یا به شکست منجر شود. چه این انتخاب آگاهانه یک تصویر باشد یا یک طرح روشن، برخی از افراد موفق به رعایت تمام معیارهای مورد نیاز در یک پورتفوی موفق میشوند.

Issuu ، بزرگترین پلت فرم انتشار دیجیتال آنلاین در جهان که به هر کسی امکان میدهد – از معماران گرفته تا برند های جهانی و فارغ التحصیلان – محتوای خلاقانه خود را به صورت آنلاین منتشر کنند، ۷۴ پرتفوی معماری استثنایی را مشاهده کنید. معماران منتخب موفق شده اند پروژه های چشمگیر و مهارت های فنی خود را در پرتفویی نشان دهند که منعکس کننده طرز فکر خلاقانه آنهاست.

ما نمی گوییم که باید یک کتاب را با جلد آن داوری کنید، اما برخی از “تصاویر جلد” که متمایز هستند به دلایل مناسب میتوانند به ما کمک کنند. نگاهی به لیست Issuu از پرتفوی های برتر معماری در اینجا بیندازید و چند مورد از علاقه مندی های شخصی ما را در زیر مشاهده کنید.

منبع مقاله ۷۴ پورتفوی استثنایی معماری

پرتفوی معماری و ارائه 74 پورتفوی استثنایی -2

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 2 =

فهرست