هتل چشم انداز ساکرومونته - سانیکث
هتل چشم انداز ساکرومونته -0

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است. هتل چشم انداز ساکرومونته

ساکرومونته مکانی برای نزدیک شدن به دنیای شرابهای ناب در یک محیط طبیعی دور دست است، جایی که زندگی مدرن و طبیعت بدوی در چشم اندازی جدید با هم زندگی میکنند.

هتل چشم انداز ساکرومونته -1

این سرزمین با مساحت بیش از ۲۵۰ هکتار، در یک مکان ممتاز جای گرفته است: سیراهای وحشی شرق اروگوئه. در فاصله مساوی بین Punta del Este ، José Ignacio و Pueblo Garzón، دارای یک اکوسیستم منحصر به فرد است که با روحیه ای مجرد میتوان از آن لذت برد.

هتل چشم انداز ساکرومونته -4
هتل چشم انداز ساکرومونته -3

هتل چشم انداز ساکرومونته مکانی برای کسب تجربه

ساکرومونته یک چشم انداز است. این یک رشته از رابطه بین نیرو ها است، از نیروهای دوران کهن و فرکانس های دوران جدید که به طور مشترک یک ماهیت جدید و بی سابقه را ایجاد میکنند. بنابراین، طبیعت، تولید، زیرساخت ها و انرژی قابل لمس منطقه زمینه محرک هایی را که باید کشف شود پیکربندی میکند. زمینه ای از تجربیات.

در این منظره بکر، تاکستان های جوان سازگار با ویژگی های منحصر به فرد خاک آن، با تپه ای که از آن ممکن است تمام محل مشاهده شود، در تعامل هستند، با چمنزارهای سرسبز، مخازن آب طبیعی، چشمه طبیعی و چندین نهر که از میان دره عبور میکنند، بطور وصف ناپذیری بکر مانده اند. زندگی گیاهی بکر و دست نخورده. این کاوشگر معاصر است که فیلمنامه خود را بازنویسی میکند، ضمن گذر از طیف گسترده ای از سناریوها، منظره را به نمایش میگذارد.

هتل چشم انداز ساکرومونته -5

ساکرومونته (Crafted Wines) بخشی از مجموعه جدید از شراب سازی های کوچک اروگوئه از برند های بین المللی شناخته شده اخیر به عنوان تولید کننده مقادیر کمی از شراب های برتر است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تاکستان های ساکرومونته، terroir است که حاصل آن قرار گرفتن در منطقه وحشی مالدونادو است، با تپه های شیب دار به سمت شمال و خاکهای سنگی آن، سرشار از میکا شیست و گرانیت است.

هتل چشم انداز ساکرومونته به راحتی هتل های شهری ، مفهوم اتاق های متصل را با کابین های منحصر به فرد پراکنده در منظره جایگزین می کند. علاوه بر این ، آسانسورها و راهروها با مسیرهای تو در تو تعویض میشوند. در کل ۱۳ کابین (۴ پناهگاه و ۹ پناهگاه چشم انداز) در بالای توپوگرافی ساکرومونته پخش شده و دارای بهترین مکانها هستند. یک کارخانه شراب سازی با یک رستوران در میان تاکستان ها، یک منطقه پذیرایی با یک فروشگاه شراب و یک تراس تپه ای برای چشیدن شراب، تجربه یک حس دلپذیر را به امکانات هتل میدهد.

هتل چشم انداز ساکرومونته -7

در عین حال، شبکه ای از عناصر جهت تجربه چشم انداز بهتر در نظر گرفته شده است، با هدف تقویت نقاط غیر قابل دید: یک عبادت گاه باز در میان تاکستان ها و مسیرها، برنامه هایی برای لذت بردن از شراب ، فرهنگ و هنر. .

آخر اینکه، ساکرومونته یک سرمایه گذاری پایدار است ، که شامل ابعاد زیست محیطی در تمام جهات آن است. ساختمان های پیش ساخته، شیشه های دودی، سقف های نشیمن، استفاده از مواد محلی برای کارهای داخلی، یک باغ سبزیجات ارگانیک، اتومبیل های برقی برای حمل و نقل، انرژی تجدید پذیر، استفاده منطقی از کودهای شیمیایی، استفاده از آبهای بهاری و زباله های سازگار با محیط زیست و سیستم تصفیه آب چند مورد از استراتژی هایی است که باعث می شود ساکرومونته زمینه ای از همزیستی هماهنگ باشد.

هتل چشم انداز ساکرومونته -8

پناهگاه های هتل چشم انداز، یک تجربه ناب از چشم انداز

پس از طی کردن بیش از ۲۰۰ کیلومتر در یک روز و پشت سر گذاشتن شهر. اتاقهای منزل به پناهگاه های چشم انداز تبدیل میشوند. آنها تجربه های نابی را برای شما به ارمغان میآورند.

هتل چشم انداز ساکرومونته -9

ساختار فلزی مدولار، ترکیبی از قاب های فلزی و فریم سبک است، به سادگی ساخته شده و استفاده آن کارآمد و نسبت به مواد ارجحیت دارد. اتمام کار ساده است. از مواد با هماهنگی با ماهیت آنها استفاده میشود.

جهت کنتراست بهتر، دیوارهایی که از ماژول های پیش ساخته استفاده میکنند، با سنگ های محلی در داخل محوطه ساخته شده اند و اشکال ارگانیک متنوعی دارند که برای هر مکان سازگار است. استخرهای مدور، با ایجاد یک تجربه جدید حسی از منظره، آنها را تکمیل می کنند.

هتل چشم انداز ساکرومونته -10

محیط به وجود آمده به صورت دنباله ای از لایه های زمانی مختلف که بین آنها زندگی امروز شکل میگیرد، سازمان یافته است. قسمت عقب کابین ها توسط ستون های چوبی نامنظم شکل گرفته است که یادآور توده های چوبی معمولی از سبک زندگی در محیط طبیعی است.

قسمت میزبان شامل حمام و آشپزخانه، شومینه و یک اتاق مطالعه است که فقط برای خواندن یا خواب نیمروز تعبیه شده، فضای اصلی حاوی اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری است که توسط یک دکور چوبی جدا شده که کاملاً رو به منظره ای که در آن قرار گرفته است باز میشود و بخشی از آن است.

هتل چشم انداز ساکرومونته -12

این نما توسط ورقه ای از آینه یک طرفه ساخته شده است، کابین را با جلوه ای تقریباً جادویی پوشانده و باعث ایجاد حد فزاینده ای بین استتار و ریتم طبیعت و درخشش غیر واقعی فناوری و دوران مدرن میشود.

مطلب پیشنهادی: ۱۷ هتل و کابین در طبیعت

هتل چشم انداز ساکرومونته -14
هتل چشم انداز ساکرومونته -13

منبع مقاله هتل چشم انداز ساکرومونته

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − نوزده =

فهرست